Minden vállalatnak szüksége van jó ötletekre és a legjobb munkatársakra!
  • Egy jó ötlet milliókat (vagy akár milliárdokat is) érhet!
  • A UNIVERSIDE abban is segít, hogy cége elérje azokat a hallgatókat
    és friss diplomásokat, akik a jövő ígéretei lehetnek!

Médiatár-kép: Médiatár-kép: Médiatár-kép:

A vállalatok két fontos problémájának megoldásában nyújt segítséget a UNIVERSIDE:

1. Napjainkban általánosan tapasztalható jelenség, hogy a cégek ötlethiányban szenvednek, és egyre inkább szükségük van olyan egyedi, kreatív, klisémentes megoldásokra, olyan ötlet áradatra, melyeket üzleti céljaik eléréséhez, a fejlesztésekhez fel tudnak használni. Igazi versenyelőnyre csak folyamatos újításokkal és fejlesztésekkel lehet szert tenni.

2. A HR kiválasztási folyamatok sokszor nehézkesek, és nem mindig vezetnek a legjobb eredményre. A semmitmondó önéletrajzok között nehéz megtalálni a ténylegesen megfelelő fiatal jelentkezőket. A hirdetések ára, a keresésbe fektetett erőfeszítések, a HR munkatársak által levezényelt rengeteg első körös interjú mind-mind pénzt és energiát igényelnek.

Miért érdemes az Ön vállalatának csatlakozni?

  • A UNIVERSIDE-dal kreatív ötletekhez, újszerű megközelítésekhez, új piaci lehetőségekhez juthatnak hozzá. Egy-egy feladattal várhatóan több száz diák fog foglalkozni, ha az ötletek közül csak néhány bizonyul igazán használhatónak, az is hatalmas üzleti előnyt eredményezhet cége számára.
  • Olyan „látásmód” birtokába kerülhetnek, amely mentes mindenféle belső, céges berögződéstől, napi rutintól; tehát a külső szemlélők sokszor sokkal racionálisabb tisztánlátásának előnyéhez juthatnak hozzá.
  • Annak a - legnehezebben elérhető - célcsoportnak a véleményét tudhatják meg, akik általában a legfontosabbak a cégek számára: a véleményvezér fiatalokról van szó, akik a mai fogyasztási kultúrát, divatot teremtik meg és formálják.
  • Egy új megközelítésű, proaktív HR tevékenységre nyílik lehetőségük; a UNIVERSIDE rendszeren keresztül saját maguk találhatnak rá, és léphetnek kapcsolatba azokkal a fiatalokkal, akiket egy adott területen a gyakorlatban is a legjobbnak, legkreatívabbnak, legokosabbnak, legrátermettebbnek találtak a feladatmegoldások alapján.
  • A hagyományos HR körök előtt elő tudják szűrni a jelentkezőket bizonyos feladatokkal . A rendszerben történő összesített szereplés, illetve az egy adott feladatra születő megoldások/ötletek alapján is lehetőség nyílik arra, hogy az elérni kívánt felhasználók önéletrajzához hozzájuthasson a vállalat.

Milyen témájú feladatokat lehet adni a hallgatóknak, friss diplomásoknak?

Gyakorlatilag bármilyen témában, a gazdasági élet bármelyik területéről lehet feladatokat kiírni. A rendszer felhasználói már a regisztráció során bejelölik, hogy mely témakörökhöz, szakterületekhez van affinitásuk, így az adott problémát/feladatot mindig azok fogják megkapni, akik ténylegesen is hasznos ötleteket tudnak adni az adott területtel kapcsolatban.

Témakörök lehetnek például (a teljesség igénye nélkül):

Államigazgatás / Közigazgatás   Gyógyszeripar / Vegyipar  Nyelvészet 
Autóipar / Közlekedéstudomány HR / Emberi erőforrás / Munkaügy Oktatás / Képzési folyamatok
Bank / Biztosítás /Tőzsde IT / Informatika Orvostudomány / Egészségügy
Biotechnológia Jog Pénzügy / Számvitel
Biztonság / Biztonságtechnika   K+F (Kutatás+Fejlesztés) Politika / Közélet  
Design, grafika  Kommunikáció / PR  Programozás / Fejlesztés
Divat, stílus  Környezettudmány / Környezetvédelem   Reklám
Elektronika / Villamosság Közgazdaságtan / Általános gazdasági problémák  Telekommunikáció 
Energetika Logisztika / Szállítás Termék- és szolgáltatásfejlesztés 
Építészet / Építőipar Marketing  Új termékek / szolgáltatások
Értékesítés / Sales / Kereskedelem Matematika Újságírás 
Fizika  Média Ügyfélszolgálat/ügyfélkapcsolat 
Fordítás / Tolmácsolás  Menedzsment tudomány (pl. szervezetfejlesztés) Vendéglátás/idegenforgalom 
Fotózás / Fényképészet / Képalkotás Mezőgazdaság / Agrártudomány Weblaptervezés/fejlesztés 
Gépészet Műszaki fejlesztés, tervezés Stb.
Gyártás / Termelés (folyamatoptimalizálás) Művészet/ Kultúra/ Szórakoztatás 

A feladatok kiírása során a vállalatok először bemutatják az aktuális problémát, amire megoldást, ötleteket várnak. A kiírásban minden esetben szerepelnie kell annak is, hogy milyen formában várja a cég a megoldásokat, ami lehet:

  • Csak egy ötlet, néhány sorban megfogalmazva
  • Egy olyan leírás, gondolatsor, amit néhány oldalon keresztül kell kifejteni
  • Egy problémakörre kidolgozott komplett tanulmány
  • Egy rajz, montázs
  • Egy műszaki rajz
  • Egy szlogen
  • Egy logóterv
  • Egy képlet
  • Egy grafikon
  • Stb.
Új challenge a SANOMA-tól

A nemrégiben lezárt MUNKATARSAIM.HU bevezető kampányához kapcsolódó feladat sikerének köszönhetően a…

Eredményhirdetés - SANOMA kommunikációs kampány

A SANOMA ELSŐ HÁROM HELYÉRT JÁRÓ DÍJAIT A KÖVETKEZŐK VITTÉK EL:   I.helyezést ért el:  Balázsy Andrá…

IZGALMAS KIHÍVÁS

Közeleg a Színházak Éjszakája 2014, melynek kapcsán hazánk egyik legnagyobb médiaügynöksége számít a…